Training days 2020 - a lot of input by far

07.10.2020 | QuickCON, Company

Postponed is not canceled - that applies to many events this year. It was the same for us when planning this year's training days. We were all the more pleased to finally be able to hold them in October, albeit with distance and masks. For the first time, we were able to welcome the participants in our own premises and present the latest developments and enhancements of our software solutions to them here.

In a hands-on workshop, the participants had the opportunity to get to know our latest modules and functions. Among other things, the focus was on our new Order Entry including extensions as well as the digital signature and the knowledge module. In an outlook, our guests got a small foretaste of future developments and projects.

Even though the evening event had to be cancelled this year due to Corona, a nice dinner and pleasant conversations provided an adequate alternative.

We would like to take this opportunity to thank our guests once again. We are pleased with the consistently positive response we received despite the unusual circumstances and look forward to the next training days again with excitement.

Picture credits: © Bucher Group

Verwandte Themen

Girls‘ Day 2025: Entdecke die faszinierende Welt der IT

Girls‘ Day 2025: Entdecke die faszinierende Welt der IT

Wusstest du, dass die Geschichte der Informatik von beeindruckenden Frauen geprägt wurde? Von Ada Lovelace, der ersten Programmiererin, bis hin zu Grace Hopper, die den ersten Compiler entwickelte – Frauen haben die Welt der Technik maßgeblich beeinflusst. Am 3. April...

Präzisere Diagnosen dank Kumulativansicht und Setpoints

Präzisere Diagnosen dank Kumulativansicht und Setpoints

Mit der QuickCON Befundauskunft können Ärzt:innen und medizinische Einrichtungen Laborergebnisse bequem und übersichtlich abrufen. Dabei ermöglicht es die Kumulativansicht, Veränderungen im Blutbild über einen längeren Zeitraum zu verfolgen und frühzeitig auf mögliche...

Ihr neuer Ansprechpartner im Support: David

Ihr neuer Ansprechpartner im Support: David

Vielleicht haben Sie es schon bemerkt: Seit nicht allzu langer Zeit haben wir einen neuen Kollegen im Support-Team! Dürfen wir vorstellen? David –  ausgebildeter Fachinformatiker für Systemintegration mit viel Erfahrung als Systembetreuer und im Kundensupport, sowohl...