VIP support from 6:00-22:00

15.04.2021 | Company

Technical malfunctions happen and unfortunately do not take into account after-work hours or weekends. For such emergencies, we offer you the possibility to make use of our VIP support. They will take care of your request daily from 6:00 a.m. to 10:00 p.m. - even on Sundays and public holidays.

As a VIP customer, you benefit from better accessibility of the support team, this also applies during our office hours. In addition, your support tickets will be prioritized. Depending on the severity of the problem, you can report your concern either by phone or by emergency service desk ticket. When reporting via our emergency phone, the support response time is a maximum of 15 minutes.

For more information, please refer to the Service Level Agreement below. If you would like to use VIP support, please feel free to contact us.

 

 

 

Picture credits: © Bucher Group

Related topics

Nachhaltige Mobilität im Unternehmen fördern

Nachhaltige Mobilität im Unternehmen fördern

Mobilität ist ein zentrales Thema im Bereich Nachhaltigkeit. Sie stellt einen bedeutenden Hebel dar, um den CO₂-Ausstoß zu reduzieren und den Klimaschutz zu fördern. Unternehmen spielen hierbei eine entscheidende Rolle bei der Förderung nachhaltiger Mobilität, sowohl...

Sponsoring: Smart Data-Seminar

Sponsoring: Smart Data-Seminar

In einer Zeit, in der der Klimawandel eine der größten Herausforderungen unserer Gesellschaft darstellt, ist es von entscheidender Bedeutung, junge Menschen frühzeitig für dieses Thema zu sensibilisieren. Darauf zielt auch das Projektseminar des...

Zwischen Achterbahn und Weingenuss – Betriebsausflug 2024

Zwischen Achterbahn und Weingenuss – Betriebsausflug 2024

Da wurde so manche Kindheitserinnerung wach: Unser jährlicher Betriebsausflug führte uns dieses Mal in den Freizeitpark. Bei schönstem Frühlingswetter und strahlendem Sonnenschein ging es nach Tripsdrill, einem der ältesten Freizeitparks Deutschlands, in dem sämtliche...