VIP support from 6:00-22:00

15.04.2021 | Company

Technical malfunctions happen and unfortunately do not take into account after-work hours or weekends. For such emergencies, we offer you the possibility to make use of our VIP support. They will take care of your request daily from 6:00 a.m. to 10:00 p.m. - even on Sundays and public holidays.

As a VIP customer, you benefit from better accessibility of the support team, this also applies during our office hours. In addition, your support tickets will be prioritized. Depending on the severity of the problem, you can report your concern either by phone or by emergency service desk ticket. When reporting via our emergency phone, the support response time is a maximum of 15 minutes.

For more information, please refer to the Service Level Agreement below. If you would like to use VIP support, please feel free to contact us.

 

 

 

Picture credits: © Bucher Group

Related topics

Informatik ist weiblich – Girls’Day 2024

Informatik ist weiblich – Girls’Day 2024

Die Informatik ist eine Frauendomäne! Ja, genau, richtig gelesen. Auch wenn die Frauenquote in der heutigen Branche es vielleicht anders vermuten lässt, in den Anfängen war das Programmieren in erster Linie Frauensache. So gesehen könnte man sagen, dass die sechs...

Unser Leitbild

Unser Leitbild

Nach intensiver und kreativer Zusammenarbeit freuen wir uns, unser vollendetes Leitbild präsentieren zu können. Dieser aufregende Prozess war geprägt von lebhaften Diskussionen, spannenden Erkenntnissen und wertvollen Einsichten – ein bedeutender Meilenstein für uns...

Unser Nachhaltigkeitskodex

Unser Nachhaltigkeitskodex

Schon seit längerem beschäftigen wir uns im Unternehmen intensiv mit dem Thema Nachhaltigkeit, und zwar nicht nur im ökologischen, sondern auch im sozialen und wirtschaftlichen Sinne. Vor einiger Zeit haben wir deshalb einen Arbeitskreis gebildet, mit dem Ziel, unsere...